Greșeli comune pe care le faci în alegerea rulmenților

25 Ian. 2023, 10:02
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
25 Ian. 2023, 10:02 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Activezi în domenii de producție, de transport sau orice alt segment care presupune utilizarea pe larg a tehnicii? Atunci acest material care vine să elucideze cele mai importante greșeli în alegerea rulmenților, de care depinde funcționarea multor echipamente tehnice, îți este potrivit.

Am consultat echipa de specialiști VSC Unitech, lideri pe piața națională în materie de scule și piese de schimb pentru tot felul de mașini agricole și industriale, iar ei ne-au explicat câteva dintre cele mai mari erori comise de cumpărători la alegerea unor rulmenți în Moldova.

1. Să optezi pentru rulmenți orientându-te după preț

Evident, există un anume mit care afirmă că un produs mai scump poate fi, în majoritatea cazurilor, mai bun, dar nu se aplică mereu în cazul rulmenților. Există multe mărci pe piață care vin cu un raport avantajos preț – calitate, astfel încât produselor lor se vor potrivi inclusiv celor aflați la începutul unui business, fără a risca defecțiuni ale utilajelor tehnice.

În plus, trebuie să pornim de la necesitatea utilizării rulmentului. Dacă îl vom utiliza în industrie, atunci este relevant să alegem unul profesionist, pentru a nu risca integritatea mecanismului. Dacă vorbim de utilizare pentru amatori, în scopuri casnice, atunci sigur se pot utiliza și itemi mai ieftini, care vor fi înlocuiți când se uzează.

2. Să cumperi rulmenți copie sau replică

Nu în zadar se spune că o economisire zadarnică te poate costa dublu. Multă lume preferă să cumpere de pe piață, de la prestatori dubioși, diferiți rulmenți contrafăcuți sau așa zise replici la branduri de renume. Recomandarea VSC Unitech e să procurați rulmenți doar de la agenții economici autori, cu o prezență legală pe piață. Chiar și rulmenții originali păstrați necorespunzător pot dăuna tehnicii, deci acest aspect tot trebuie luat în calcul – un magazin respectabil va păstra conform standardelor rulmenții, se vor evita loviturile în timpul transportării și depozitării, se va oferi garanție de originalitate.

3. Să nu cunoști informații despre rulmenții de care ai nevoie

Deși oamenii care vin să procure rulmenți știu de obicei exact de ce au nevoie, există cazuri când pot surveni greșeli. De exemplu, unii oameni nu știu nimic despre rulmenți rezistenți la temperatură sau cum se efectuează corect ungerea rulmenților. Pentru a evita situația neplăcută în care se alege un rulment greșit, este potrivit să soliciți consultanța specialiștilor din domeniu. De exemplu, la VSC Unitech specialiștii sunt mereu deschiși să ofere informații detaliate cu privire la:

  • tipurile de rulmenți existenți pe piață;
  • natura acestora;
  • substanțele potrivite pentru ungerea mecanismului de funcționare.

Consultanții trebuie să dea spre achiziție rulmenți doar în cutie nouă, nedespachetată, care s-a păstrat în strictă conformitate cu regulile prescrise de producător. Un rulment care a fost lovit, scăpat pe jos, ar putea să fie defect și să cauzeze probleme în funcționarea adecvată a mașinii agricole sau tehnice.

4. Să economisești pe materialele  de ungere a rulmenților

Dacă ai investit în procurarea acestora, atunci sigur trebuie să cumperi ulei sau vaselină specială pentru a unge acești rulmenți. Dacă vei alege lubrifiantul ce corespunde condițiilor de exploatare a rulmentului, acesta va funcționa fără defecțiuni. În caz contrar, uzura acestuia se va extinde tot mai mult.

Vrei să procuri rulmenți de calitate înaltă la prețuri avantajoase? Apelează la VSC Unitech, specialiștii nr. 1 în branșa sculelor și a pieselor de schimb. Aceștia lucrează cu branduri precum SKF, FAG INA, KOYO, FKL, URB, Optibelt, Continental,  RUBENA, UNIOR, KNIPEX,  METAL WORK s.a.   toate cu calitatea garantată de producători.

P.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală