O companie internațională lansează un program de angajare. Obține noi competențe în domeniul rețelisticii

30 Iul. 2021, 16:05
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
30 Iul. 2021, 16:05 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Vrei să obții noi competențe în domeniul rețelisticii, să fii mentorat de specialiști din străinătate și să fii angajat într-o companie internațională? Atunci participă la cea de-a doua ediție a programului de angajare, lansat de compania Gilat Satellite Networks în parteneriat cu Tekwill Academy. Programul este conceput cu scopul de a instrui specialiștii și a le oferi noi oportunități de dezvoltare.

Astfel, timp de șase săptămâni, în incinta oficiului Gilat din Chișinău se va desfășura programul de angajare. Vor fi selectați 10 participanți, care vor beneficia de oportunități de instruire și angajare.

Principalele beneficii:

  • O oportunitate de angajare într-o companie internațională;
  • Activități de training și mentorat cu specialiști locali și din Israel;
  • Cunoștințe noi de Network Support și Quality Assurance;
  • Lucru în laborator cu simularea situațiilor reale;
  • Extinderea rețelei de networking;
  • Schimb intercultural;
  • Antrenarea abilităților de comunicare în engleză;
  • Certificarea competențelor obținute.

Cum poți participa la program?

Doritorii de a participa la program trebuie să dețină cunoștințe de bază în domeniul rețelisticii, la nivelul CCNA (Cisco Certified Network Associate) pentru a putea avansa și învăța mai multe despre Satellite Engineering. De asemenea, participanții vor fi selectați și după nivelul de cunoaștere al limbii engleze: conversațional, scris și verbal, dar și după disponibilitatea de a fi prezenți fizic la birou a câte 6 ore timp de 5 zile pe săptămână.

Pentru a participa la program trebuie să parcurgi următoarele etape:

  1. Încarcă CV-ul actualizat aici.
  2. Completează testul teoretic din 30 de întrebări grilă din domeniul rețelisticii aici.

Candidații selectați după aceste 2 etape vor fi invitați la un interviu. Ulterior, cei care vor fi acceptați în program, timp de 4 săptămâni, vor avea parte de training cu un specialist local și timp de 2 săptămâni – cu un expert din Israel. Pentru mai multe detalii, vezi curriculumul complet al programului.

Despre Gilat Satellite Networks

Gilat Satellite Networks este un important furnizor global de comunicații de bandă largă prin satelit. De peste 30 ani proiectează și fabrică echipamente de ultimă oră, livrând soluții inovative și servicii partenerilor acestora. Produsele Gilat sunt utilizate în peste 90 de țări și răspund nevoilor de conectivitate în zbor, maritim, mobilitate terestră, domeniul apărării și siguranță publică etc. Compania Gilat fiind responsabilă de 80% din instalațiile de satelit. Are operațiuni în peste 20 de țări, iar în Republica Moldova își are sediul de Research and Development cu oficiul în incinta Sky Tower.

Tekwill Academy este locul unde entuziasmul participanților și experiența mentorilor se întâlnesc una cu cealaltă pentru a contribui la eliminarea decalajului dintre specialiștii formați în cadrul instituțiilor de învățământ și necesitățile industriei IT.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău