Poziția de lider a Moldindconbank pe piața cardurilor, confirmată de Mastercard

22 Sept. 2021, 12:10
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
22 Sept. 2021, 12:10 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Poziția de lider a Moldindconbank pe piața cardurilor bancare din Republica Moldova a fost confirmată, repetat, de către compania globală de plăți Mastercard Worldwide. Banca a fost distinsă cu titlul ”Market Leader 2021”. Trofeul a fost oferit în cadrul forumului anual Mastercard Day organizat în data de 17 septembrie.

”Moldindconbank a deschis aleea noastră de glorie a Mastercard Day Moldova 2021  la categoria care demonstrează măiestria de a menține direcția aleasă și de a rămâne lider pe piață într-o perioadă care în continuare este dificilă. Banca a meritat acest titlu datorită capacității de a menține tehnologiile de plată inovative, să păstreze încrederea a sute de mii de clienți. Anume acest lucru permite Moldindconbank să merite, al treilea an consecutiv, distincția la categoria Market Leader”, a declarat directorul Mastercard Moldova, Irina Untilă.

Președintele Comitetului de Conducere al Moldindconbank, Nikolay Borissov, care a primit diploma oferită de Mastercard, a menționat că acest titlu este o confirmare a eforturilor băncii, dar și angajamentelor sale de a oferi servicii de calitate.

”Această disctincție este o recunoaștere a profesionalismului echipei băncii, orientată spre clienți. Faptul că Moldindconbank este în continuare lider pe piața cardurilor bancare confirmă că partenerii noștri au încredere și apreciază serviciile pe care le oferim. Iar ambiția noastră este să îi ajutăm să se bucure de plăcerea cumpărăturilor, simplitatea tranzacțiilor, să economisească bani și timp cu ajutorul tehnologiilor”, a mai spus Nikolay Borissov.

Moldindconbank deține cea mai mare pondere din piața cardurilor din Moldova, de 37,7%, cu un portofoliu de aproximativ 842,5 mii de carduri emise.

P.

Realitatea Live

10 Iul. 2025, 16:54
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
10 Iul. 2025, 16:54 // Actual //  bani.md

În prima jumătate a anului 2025, Nova Post în Moldova a înregistrat o creștere stabilă a principalilor indicatori. Numărul livrărilor a ajuns la 4,6 milioane — cu 305,2% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Volumul total al impozitelor achitate la bugetul de stat al Republicii Moldova a constituit 26,5 milioane de lei.

Nova Post livrează colete prin toată Moldova și peste hotare. În primele șase luni, numărul livrărilor interne a depășit 396 de mii – cu 7,5% mai mult față de anul trecut. Livrările internaționale au crescut de aproape 6 ori, atingând cifra de 4,2 milioane. Cel mai frecvent, clienții primesc comenzi din China, SUA, România și Ucraina — în principal de pe platformele Temu, Joom, Aliexpress, iHerb, Zapatos, Trendyol și MakeUp.

Ca răspuns la cererea tot mai mare, Nova Post investește activ în infrastructură. În prima jumătate a anului, compania a anunțat extinderea rețelei de parteneri și a invitat antreprenorii să devină parte a grupului internațional de companii Nova. Astfel, în primele șase luni au fost deschise șapte oficii noi, dintre care trei oficii partenere în orașele Nisporeni, Drochia și Varnița.

Totodată, Nova Post deține poziții de lider în ceea ce privește numărul de poștomate și rămâne singurul operator logistic din țară care livrează colete la punctele de eliberare. În iulie 2025, rețeaua companiei în Moldova include 37 de oficii, 83 de puncte de eliberare, 260 de poștomate și 3 terminale de sortare.

Un moment important în dezvoltarea companiei în primul semestru a fost rebrandingul. Nova Poshta, care activa în Moldova de peste 10 ani, a devenit Nova Post și a început integrarea într-un sistem european unic, prezent deja în 15 țări din Europa.

„Devenim o parte integrantă a rețelei europene Nova Post. Acest lucru ne va permite să lansăm noi servicii, să extindem capacitățile logistice și să conectăm Moldova cu alte țări din Europa și din lume”, a declarat Serhii Shapran, CEO Nova Post Moldova.

În acest an, compania a fost apreciată și de consumatorii din Republica Moldova – Nova Post a câștigat premiul Notorium Brand Awards la categoria „Servicii poștale și de curierat”.

Pe lângă dezvoltarea afacerii, compania s-a alăturat inițiativelor ecologice. Nova Post a devenit partener al proiectului de împădurire a Republicii Moldova, inițiat de Ministerul Mediului și postul de televiziune JurnalTV. În cadrul acestui proiect, echipa companiei, împreună cu voluntarii, au plantat mii de arbori pe o suprafață de 30 de hectare.

 
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | DIPLOME DE LICENŢĂ ȘI MASTER PENTRU 508 ABSOLVENŢI AI FACULTĂŢII DE DREPT
NO COMMENT | DIPLOME DE LICENŢĂ ȘI MASTER PENTRU 508 ABSOLVENŢI AI FACULTĂŢII DE DREPT
NO COMMENT | 35 DE ANI DE LA PROCLAMAREA SUVERANITĂȚII REPUBLICII MOLDOVA
NO COMMENT | 35 DE ANI DE LA PROCLAMAREA SUVERANITĂȚII REPUBLICII MOLDOVA
NO COMMENT | CREAREA UNUI JOC 3D – FILMĂRI ÎN MOLDOVA
NO COMMENT | CREAREA UNUI JOC 3D – FILMĂRI ÎN MOLDOVA