Rihanna este oficial MILIARDARĂ! Ce i-a adus mai mulți bani: muzica sau cosmetica?

06 Sept. 2021, 17:08
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
06 Sept. 2021, 17:08 // Au Bani //  MD Bani

Rihanna este considerată acum cea mai bogată femeie muziciană din lume și a douadupă Oprah Winfrey ca cea mai bogată femeie de divertisment. Averea ei se estimează acum la 1,7 miliarde de dolari.

Potrivit Forbes, cea mai mare parte a averii (estimată la 1,4 miliarde de dolari) provine din valoarea Fenty Beauty, din care Forbes poate confirma acum că deține 50%. O mare parte din rest vine de la compania ei de lenjerie, Savage x Fenty, în valoare de aproximativ 270 de milioane de dolari, și câștigurile din cariera sa de muzician și actriță de top.

Rihanna este considerată a fi cel mai de succes antreprenor care își valorifică prezența pe rețelele de socializare pentru a construi un brand în domeniul frumuseții.

Fenty Beauty, care este o întreprindere comună de 50-50 cu conglomeratul francez de produse de lux LVMH (condus de Bernard Arnault, unul dintre cei mai bogați oameni din lume), a fost lansat în 2017 cu scopul incluziunii. Produsele sale vin într-o gamă variată de culori – fondul de ten este oferit în 50 de nuanțe, inclusiv nuanțe mai întunecate mai greu de găsit pentru femeile de culoare – și sunt modelate în publicitatea sa de un grup de oameni la fel de divers.

Disponibile online și la magazinele Sephora, care sunt deținute și de LVMH, produsele au avut un succes instantaneu. Până în 2018, primul său an calendaristic complet, linia a adus venituri anuale de peste 550 de milioane de dolari, potrivit LVMH, învingând alte mărci fondate de celebrități, cum ar fi Kylie Jenner’s Kylie Cosmetics, KKW Beauty de Kim Kardashian West și Jessica Alba’s Honest Co.

Fenty Beauty valorează 2,8 miliarde de dolari, estimează Forbes. Și toate semnele indică faptul că compania continuă să crească.

Fenty Beauty nu este singura marcă de miliarde de dolari a Rihannei. În februarie, linia ei de lenjerie Savage x Fenty a strâns 115 milioane de dolari în finanțare la o evaluare de 1 miliard de dolari. Compania, care a fost lansată în 2018 ca o societate mixtă cu TechStyle Fashion Group, îi numără ca acționari pe investitorii de tip blue-chip precum Marcy Venture Partners de la Jay-Z și firma de capital privat L. Catterton (la care Bernard Arnault este investitor). Rihanna menține o participație de 30%, estimează Forbes.

 

Realitatea Live

18 Aug. 2025, 14:04
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
18 Aug. 2025, 14:04 // Actual //  Soroceanu Olga

În cadrul campaniei „Moldova care ne unește”, cetățenii Republicii Moldova au fost întrebați ce obiecte, persoane sau valori se asociază cel mai mult cu țara lor. Răspunsurile au scos în evidență o combinație de tradiții, simboluri culturale, dar și aspirații sociale.

Pentru mulți, Moldova înseamnă familie, copii fericiți și un trai decent. Alții au pus accent pe tradițiile și cultura populară. „Tradițiile, în primul rând. Poporul Moldovei și cât e de primitor”, a afirmat un alt intervievat.

„Mâncarea noastră tradițională, foarte gustoasă, dar chiar tradițiile noastre sunt frumoase”, a declarat o tânără. Un alt respondent a completat: „Mămăliga, muzică, nunți”.

Printre răspunsuri s-au regăsit și repere istorice și culturale. Cetățenii au menționat „Ștefan cel Mare, mâncarea națională, limba română”, dar și locuri simbolice: „Orheiul Vechi, Soroca și Chișinăul, pentru că aici locuiesc de când sunt mică, aici m-am născut și asta e casa mea”.

 

Un alt element care definește Moldova, în opinia oamenilor, este spiritul comunitar. „Cu un spirit bun de dispoziție, de atitudine, pozitivism aș zice, sper bunătate și suport emoțional”, a subliniat o femeie.

„Vin, bineînțeles, vinul nostru este cel mai bun”, a completat o altă persoană.

Vox-ul realizat în cadrul campaniei „Moldova care ne unește” scoate în prim-plan legătura puternică a oamenilor cu tradițiile, dar și dorința ca Moldova să fie asociată cu bunăstarea și unitatea.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII