Premierul Dorin Recean susține că toți cetățenii care au avut zboruri anulate la Air Moldova își pot recupera banii.
„Guvernul nu se va apuca să rezolve problema companiei care a fost fraudată și respectiv oamenii au au avut de suferit. Guvernul va interveni la recupera banii de la companiei pentru a fi returnați pasagerilor. Cetățenii trebuie să știe ca în momentul în care au plătit cu cardul îți pot revendica banii în cazul în care serviciul nu le-a fost prestat. De exemplu Mastercard și Visa au așa o opțiune”, a punctat Recean.
AAC spune că pasagerilor afectați nu le-a fost prezentată o comunicare scrisă (inclusiv în format electronic) în care sunt precizate normele de compensare și asistență conform Regulamentului. De asemenea, pasagerilor nu li s-a prezentat în formă scrisă nici coordonatele Autorității Aeronautice Civile.
Au fost admise încălcări și la capitolul respectării dreptului la deservire a pasagerilor și anume: mese și băuturi direct proporționale cu timpul de așteptare, cazare hotelieră, transport dintre aeroport și locul cazării.
Toți pasagerii afectați de anularea zborurilor pot depune o solicitare în adresa companiei aeriene (prin intermediul poștei electronice, telefon, sediul unității comerciale din bd. Negruzzi 10), iar în cazul nesoluționării situației, consumatorii pot depune o reclamație în adresa Autorității Aeronautice Civile prin următoarele modalități.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!