Turismul local promovat prin muzică. Andrew Rayel va mixa de la înălțime în 5 locații inedite din țară

09 Aug. 2021, 14:29
 // Categoria: Slider // Autor:  MD Bani
09 Aug. 2021, 14:29 // Slider //  MD Bani

Celebrul DJ moldovean Andrew Rayel, va filma o serie de live-uri inedite în 5 locații turistice din Republica Molodva. Acesta va mixa de la înălțime timp de două ore, iar concertele în aer liber vor fi filmate și, ulterior, promovate pe rețelele sociale. Producțiile video vor fi realizate în cadrul proiectului „Moldova: A place to find your harmony”, parte a campaniei „Moldova: A place to find yourself”, elaborată și implementată de către Agenția de Investiții „Invest Moldova”. Clipurile au drept scop promovarea imaginii țării peste hotare și atragerea turiștilor.

Producțiile video ale prestațiilor artistice vor fi filmate în unele din cele mai frumoase și notorii locații din țară, printre acestea se numără Fetești, Duruitoarea și Defileul Văratic.

„Este vorba despre 5 mix-uri, care vor fi lansate odată la aproximativ 6 săptămâni, cu muzică exclusivă, muzică nouă, dar pe background, ca suport video, va fi o locație interesantă de la noi, din Republica Moldova. Deja am filmat prima locație, este vorba despre cariera de la Rezervația Fetești. Cred că va mai fi o locație în Chișinău, undeva la înălțime, cu priveliște frumoasă, va fi defileul de la Duruitoarea Veche, Defileul Văratic și o locație pe malul Nistrului, cred că Țîpova sau Mărcăuți”, a declarat Andrew Rayel.

Clipurile vor fi editate și plasate pe paginile de pe rețelele sociale ale lui Andrew Rayel: Youtube, Facebook, Instagram și Twitter, care au o audiență totală de peste 1 milion de urmăritori. Andrew Rayel are urmăritori din toată lumea: SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Țările de Jos, Polonia, Rusia, Indonezia, China, Japonia și Australia.

„În această perioadă se constată o dinamică, o dezvoltare a turismului intern. Lucrul acesta ne bucură foarte mult și sperăm ca, într-adevăr, prin muzică, prin proiectele inovative cu care venim, să contribuim și la o mai bună cunoaștere, și la o redescoperire a Republicii Moldova”, a declarat Andrei Chistol, șef al Departamentului Promovare Turism din cadrul Agenției de Investiții „Invest Moldova”.

În 2020, Andrew Rayel a mixat de la înălțime la Orheiul Vechi, precum și în Chișinău.

„Cu siguranță îmi place foarte tare să călătoresc în Republica Moldova, poate nu am făcut-o atât de des acum câțiva ani, deoarece călătoream foarte mult și veneam acasă doar pentru câteva zile, câteodată pentru o săptămână și era un loc mai mult ca să mă reîncarc atât fizic, cât și spiritual. Datorită acestei năpaste, acestei pandemii, care, în general, este un lucru negativ, dar uite că a avut și laturi pozitive pentru mine. Am avut șansa și timpul de a redescoperi Moldova și foarte multe locații despre care, de fapt, am auzit anterior. Am mers, am descoperit, am văzut locuri extraordinare”, a declarat Andrew Rayel.

În martie 2021, Agenția de Investiții „Invest Moldova” a dat startul campaniei externe „Moldova: A place to find yourself”, prin lansarea unui spot de vizibilitate adresat turiștilor străini. Protagoniștii producției au fost interpreții Dara, Pasha Parfeni și trupa „Cosmos în Buzunar”, care au realizat un cover la piesa „Wake me up” de Avicii.

Totodată, în cadrul campaniei au fost lansate recent 3 spoturi video, care promovează Moldova drept o destinație turistică autentică, care merită a fi explorată.

Mesajul campaniei vine să ilustreze potențialul pe care îl deține țara noastră, exprimat prin simbioza dintre natură și muzică, gastronomie și vin, aventură și alte experiențe autentice, prin care oricine se poate regăsi sau reinventa.

Agenția de Investiții „Invest Moldova”, în calitate de autoritate administrativă centrală din subordinea Guvernului, este unica instituție mandatată să promoveze imaginea Republicii Moldova pe dimensiunea economică, investițională și turism, fiind administrator al Brandului de Țară pentru buna poziționare pe harta economică globală.

Realitatea Live

15 Oct. 2025, 07:22
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
15 Oct. 2025, 07:22 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Guvernul rus pregătește o nouă măsură fiscală care ar putea duce la o creștere semnificativă a prețurilor pentru produsele mărcilor occidentale. Potrivit presei economice ruse, autoritățile de la Moscova intenționează să extindă taxele vamale majorate nu doar asupra țărilor „neprietenoase”, ci și asupra brandurilor acestora, chiar dacă mărfurile sunt importate prin state terțe.

După introducerea în 2022 a taxelor de import între 20% și 50% pentru bunurile provenite din țările occidentale, mulți importatori ruși au găsit modalități de ocolire a măsurii — prin reexport sau prin plasarea formală a producției în state „prietenoase”. Astfel, hainele franceze deveneau oficial „sârbești” sau „chinezești”, iar plăcile ceramice italiene — „turcești”.

„Această portiță se închide”, a declarat un reprezentant al unei mari companii de comerț exterior, confirmând că Ministerul Industriei și Comerțului lucrează la o inițiativă ce ar impune luarea în considerare nu doar a țării de origine, ci și a deținătorului mărcii comerciale la momentul vămuiri.

Ministrul Anton Alihanov a explicat în fața deputaților că propunerea va fi analizată de grupul de lucru privind măsurile tarifare, condus de vicepremierul Aleksandr Novak. „Din punct de vedere tehnic, este realizabil. Nu vedem obstacole majore, dar trebuie implicate FTS și Rospatent pentru implementare”, a spus oficialul.

Importatorii avertizează că, dacă această regulă va fi adoptată, valul următor de scumpiri este inevitabil. În prezent, taxele majorate se aplică deja pentru zeci de categorii de produse — de la bere, parfumuri și haine, până la produse metalurgice, acumulatori și echipamente industriale.

Ultima actualizare a listei, publicată pe 5 septembrie, a adăugat produse precum margarina, bananele, nucile și apa minerală.

Potrivit estimărilor Ministerului Finanțelor de la Moscova, deficitul bugetar al Rusiei va depăși 5,7 trilioane de ruble în 2025, motiv pentru care autoritățile intensifică taxarea importurilor și extind baza fiscală. Începând cu martie 2026, și afacerile mici și mijlocii care vând produse importate pe platformele de tip marketplace vor fi obligate să achite TVA.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII