Producătorul auto german BMW a anunţat vineri o creştere semnificativă a vânzărilor pe plan global în trimestrul doi din 2023, în timp ce livrările de vehicule electrice (EV) au fost mai mult decât duble, transmite Reuters.
În perioada aprilie – iunie 2023, vânzările grupului german au crescut cu 11,3%, comparativ cu trimestrul doi din 2022, la 626.726 vehicule. Livrările de vehiculele electrice au urcat cu 150,7% în trimestrul doi al anului în curs, la 77.948 unităţi.
În primul semestru din acest an au fost livrate 1,21 milioane de modele BMW, Mini şi Rolls-Royce, un avans de 4,7% faţă de primele şase luni din 2022.
În martie, producătorul german anunţa că vrea să menţină preţurile stabile în 2023, după ce în ultimii doi ani a transferat către clienţi o parte din costurile mai ridicate, dar recent directorul financiar Nicolas Peter avertiza că sunt aşteptate unele majorări de preţuri moderate.