Beneficiile de a angaja o persoana din alta țară

15 Mart. 2022, 12:46
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
15 Mart. 2022, 12:46 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Dacă ai ajuns să dai click pe acest articol probabil deja înțelegi că afacerea ta trebuie să treacă la un următor nivel, iar asta se poate întâmpla în momentul în care decizi să recrutezi profesioniști de peste hotarele țării tale.

Angajarea specialiștilor din altă țară înseamnă în primul rând o creștere companiei tale din punct de vedere concurențial. Fiindcă prin intermediul fiecărui angajat internațional afacerea ta poate evolua într-o direcție foarte bună.

Așadar, care sunt beneficiile de a angaja o persoană din altă țară?

În primul rând, un profesionist din altă țară va aduce companiei tale inovație, atât în materie de gândire, cât și profesională. Odată ce angajatorul vine dintr-o cultură diferită, acesta va aduce cu el idei proaspete, abordări și viziuni diferite decât cele cu care ești obișnuit. Un angajat străin ar putea deveni „arma ta secretă” pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.

Prin urmare, angajarea specialiștilor străini poate aduce companiei o competitivitate mai mare. Cercetările lui McKinsey au constatat că întreprinderile din quartila (Q3) superioară datorită diversității rasiale și etnice au o șansă cu 35% mai mare de a obține profituri financiare peste medie în industriile lor.

Odată ce vei angaja profesioniști internaționali, echipa ta va fi încântată să învețe de la colegii lor, așa mediul de lucru le va aduce satisfacție și experiență profesională. Lucrătorii străini oferă viziune nouă echipei, nu numai din punct de vedere al afacerii, ci și din perspectiva personală și culturală. Acest lucru face ca biroul să fie un loc mai interesant pentru ei.

Totodată, un angajat internațional îți va putea oferi acces la piețele internaționale. Cum? Prin legăturile profesionale pe care angajatorii le au în țările de unde provin. La urma urmei, afacerile sunt la fel de mult „despre cine cunoști”, nu doar „despre ceea ce știi”.

Și desigur, remarcăm că, angajarea unui specialist internațional poate fi foarte flexibilă – pe bază de contract, freelancing, permanent sau pe remote, iar acest lucru vine la pachet cu o serie de beneficii financiare pentru compania ta, fiindcă de multe ori este mai avantajos să angajezi profesioniști din altă țară.

Pentru că sunt multe locuri de muncă în străinătate similare cu ale tale, bătălia pentru angajații internaționli este una cruntă. Asigură-te că ai indicat toate beneficiile specifice pentru  un angajat internațional în anunțul de angajare, asteflel încât oferta ta de muncă să câștige loteria celor mai avantoajoase supliniri ale pozițiilor vacante!

Evident, pot exista provocări și riscuri atunci când vrei să angajezi persoane din străinătate. De aceea, cercetează bine aspectul legal și toate procedurile de angajare. Provocările pot fi depășite prin înțelegerea legilor și a culturii specifice țării de unde vine angajatul.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău