(FOTO) Istoria Olesei Boico: Antreprenoarea din Leova care creează articole vestimentare unice

19 Apr. 2022, 17:50
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
19 Apr. 2022, 17:50 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Pasiunea pentru vestimentație a determinat-o să lanseze propria afacere. În prezent, Olesea Boico practică activitatea care îi aduce satisfacție cât și venit. Familia a fost cea care a încurajat-o și susținut-o pe antreprenoarea originară din orașul Leova.

Primii pași în domeniul industriei ușoare i-a făcut cu mulți ani în urmă, însă afacerea propriu-zisă a lansat-o în luna martie a anului 2020. În prezent, atelierul de croitorie este locul unde își petrece cea mai mare parte a timpului.

„SRL Sewing Mobile a fost creată în luna martie 2020. Activitatea o desfășurăm în cadrul Incubatorului de afaceri Leova”.

Pentru a-și realiza visul, Olesea Boico a apelat la Organizația pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii, mai exact, a participat în cadrul programului ODIMM „Femei în afaceri” când a beneficiat de suport financiar în sumă de 42 de mii de lei.

„Cu sursele financiare obținute în cadrul programului, a fost posibil să procurăm o masă profesională de călcat cu aburi, ceea ce a simplificat lucrul. La moment, dispunem de utilaje performante, cum ar fi un fier de călcat ce are capacitatea de a citi țesătura ca în final să obținem un articol finisat perfect”.

Atelierul mai este dotat și cu două mașini computerizate pentru broderii, trei mașini de cusut industriale și cinci – semiindustriale.

Pentru efectuarea unei comenzi individuale, dar și pentru a îndeplini dorințele clientului, toate detaliile sunt discutate minuțios. Pe lângă rochii, costume și alte piese vestimentare, în atelier se cos și accesorii pentru automobile.

„Coasem costumașe pentru cele două grupe de dansatori micuți din Leova, uniforme școlare, dar și huse pentru mobilier sau pentru interiorul automobilelor”.

Profesionalismul, răbdarea, comunicarea cu fiecare client contribuie la obținerea unui rezultat așteptat în confecționarea produsului final, menționează antreprenoarea Olesea Boico.

Istoria de succes a fost realizată cu sprijinul Proiectului „Consilierea Guvernului Republicii Moldova în politici economice”, implementat de către GIZ Moldova cu suportul financiar al Ministerului Federal pentru Cooperare Economică și Dezvoltare al Germaniei (BMZ) și al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC).

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău