Într-un mesaj postat pe pagina Castel Mimi Adrian Trofim îşi exprimă gratitudinea faţă de toţi cei care susţin campania „Alege vinuri din soiuri autohtone” şi spune că acţiunea nu este doar despre promovarea vinurilor, dar şi a numelui de ţară.
„Mă bucură faptul că nume notorii au preluat mesajul nostru şi l-au promovat pe reţelele de socializare, pentru a fi cât mai vizibil. Le mulţumesc artiştilor, actorilor şi sportivilor pentru că au dat curs îndemnului nostru şi susţin Castel Mimi. Sunt recunoscător şi consumatorilor care au ales vinurile produse din soiurile de struguri „Feteasca Albă”, „Feteasca Neagră”, Feteasca Regală” şi „Rara Neagră” şi astfel, promovează nu doar vinurile noastre, dar şi cultura, tradiţiile şi istoria acestor locuri”, susţine Adrian Trofim, CEO Castel Mimi.
Castel Mimi s-a poziţionat ca promotorul vinurilor din soiuri autohtone, iar campania lansată nu se încheie aici, spune Adrian Trofim.
Castel Mimi este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din ţara noastră, iar producţia anuală se ridică la jumătate de milion de sticle. Cea mai mare piaţă de desfacere este Republica Moldova, urmată de România.