CEO Dink Doink: O criptomonedă „sh – coin” susținută de Logan Paul vrea să schimbe lumea cu meme și desene animate

15 Iul. 2021, 10:33
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
15 Iul. 2021, 10:33 // Au Bani //  MD Bani

Pe fondul unui boom al discuției despre criptomonede, una dintre cele mai mari vedete de pe YouTube, Logan Paul, promovează o nouă monedă numită Dink Doink.

Creatorii Dink Donk spun că vor să revoluționeze spațiul criptomonedelor cu moneda și mascota lor – izvorul cu ochi googly.

CEO-ul Dink Donk, Jake Broedo, a declarat pentru Businesshala că scopul autoproclamatei „monede media” este de a crea un personaj care nu este deținut de o companie, ci mai degrabă o comunitate care investește în mass-media pentru care este construită.

„Cred cu seriozitate că am fost pus pe acest pământ pentru a depăși bariera dintre divertisment și cripto”, a spus Brodeau.

Moneda a fost ținta criticilor de la lansarea sa pe 23 iunie. Mai mulți YouTuberi au făcut un video în care l-au numit „înșelătorie”.

În timp ce monedele infailibile precum Dogecoin au dat rezultate uriașe pentru unii, avocații consumatorilor și criticii sunt sceptici cu privire la această premisă.

Ideea pentru Dink Donk a venit după ce Broido, care locuia cu Paul, a fost martorul succesului masiv al Dogecoin. Broido i-a spus lui Businesshala că a început să „încurce” ideea de a crea un simbol acum șase luni și a început să lucreze cu dezvoltatorii acum patru luni.

El a declarat pentru Businesshala că, cu o echipă de bază formată din trei persoane, inclusiv un dezvoltator de tehnologie, un lider de marketing și „cei mai buni avocați din domeniul cripto”, Broedo și-a dat viața primăverii. Etichetat drept „primul IP descentralizat pe un blockchain” de Broido, planul este de a crea un personaj permanent pentru a face desene animate și, în cele din urmă, un film, de care se spune că investitorii vor beneficia.

Utilizatorii care cumpără Dink Doink vor primi, de asemenea, un NFT sau o imagine virtuală pentru fiecare desen animat lansat, despre care Broido crede că va crește valoarea.

Primul desen animat Dink Doink a avut premiera pe 28 iunie, prezentând interpretarea lui Broido despre modul în care Dink Doink este „moneda lui preferată” cu un stil de artă inspirat de „South Park”. Clipul a fost promovat de Paul cu un tweet care spunea că este „cea mai proastă, cea mai ridicolă monedă-sh pe care am văzut-o vreodată. Și la fel sunt eu cu toții. ”

După tweet-ul lui Paul, prețul monedei a crescut cu aproape 40.000% în valoare, conform arhivei cripto. În următoarele două săptămâni, prețul va înregistra o scădere bruscă de peste 90% după ce unii investitori timpurii vor vinde. Această schimbare drastică a valorii unei monede noi cu o publicitate impresionantă nu este rară, dar afinitatea lui Paul pentru monedă pare să deruteze unii spectatori.

„Când Logan spune cuvântul„ all in ”, el indică faptul că creativ este gata să-l facă amuzant și amuzant”, a spus Broedo pentru Businesshala.

Potrivit lui Broideo, Paul nu face „parte din echipa oficială” și „participă doar ca creativ”, deși recunoaște că YouTuberului i s-au „dat niște jetoane pentru proiect când a fost lansat pentru prima dată”. s-a întâmplat.”

YouTuber Coffeezilla, care are o jumătate de milion de abonați și a publicat videoclipuri care analizează controversele pe criptomonede, a publicat duminică un videoclip Despre problemele mele cu Dink Doink.

„Încearcă să se ferească de responsabilitate cu semantica, dar Logan Paul știe ce gândește publicul său când spune că este pe monedă”, a spus Coffeezilla pentru Businesshala.

Inspirarea din Dogecoin pare o aventură riscantă. O mișcare de ironie virală intensificată de Elon Musk și frica de a pierde a dus la explozia monedei Dogecoin. Deși aceste monede sunt ușor de realizat, nu există nicio garanție că veți primi banii înapoi.

Fiind legat de un influencer major, Dink Donk suferă din cauza acestei asociații. Există câteva stegulețe roșii în jeton, cu cei mai buni 25 de proprietari. Există 60% din jetoane disponibile și nu există o carte albă, un document pe care factorii de criptografie îl folosesc pentru a discuta planurile și tehnologia lor, deși Broido spune că „va veni în curând” .

Realitatea Live

08 Nov. 2025, 11:25
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Ursu Victor
08 Nov. 2025, 11:25 // Oameni şi Idei //  Ursu Victor

În peste 17 ani de activitate, compania Azamet a parcurs un drum impresionant — de la un mic magazin de familie din Cazaclia, raionul Ceadîr-Lunga, la un grup de companii care distribuie peste 50 de branduri internaționale și deține propria linie de producție. Astăzi, Azamet este membră a Asociației Europene a Distribuitorilor și Producătorilor (ESMA), o recunoaștere a standardelor europene de calitate și profesionalism la care a ajuns o afacere pornită dintr-un sat din sudul Moldovei, scrie modernbayer.md.

Fondatoarea companiei, Valentina Uzun, vorbește despre începuturile, provocările și ambițiile care au transformat Azamet într-un jucător important al pieței FMCG din Republica Moldova.

„Am început în 2007, cu un mic magazin de retail în satul natal. În câțiva ani, am deschis filiale în centrul și nordul țării, ceea ce ne-a permis să devenim distribuitor național. Primul brand importat a fost Lukas, o companie ucraineană cu care colaborăm și astăzi”, povestește Valentina Uzun.

În 2016, aderarea la ESMA a fost un pas decisiv pentru companie. „Apartenența la o asociație europeană ne-a oferit acces la o rețea globală de distribuitori și la o nouă perspectivă — aceea de a crea tendințe pe piață, nu doar de a le urma.”

Fosta jurnalistă spune că a ales calea afacerilor din nevoia de independență și echilibru. „Am renunțat la presă într-o perioadă în care valorile societății se schimbau. Antreprenoriatul mi s-a părut o cale mai sigură și mai liberă. În FMCG am văzut stabilitatea: oricâte crize ar fi, oamenii vor avea mereu nevoie de produsele de bază.”

50 de branduri și o filozofie bazată pe încredere
Astăzi, Azamet colaborează cu peste 50 de mărci internaționale. „Alegem parteneri care cred în creșterea comună și gândesc pe termen lung. Afacerile se construiesc pe încredere și pe relații umane, nu doar pe cifre”, explică Uzun.

Compania are depozite la Chișinău, Bălți și Ceadîr-Lunga, iar din 2024 gestionează livrările printr-un centru logistic unic și un sistem cross-docking, care permite distribuția în 24 de ore în toată țara. Azamet a implementat și soluții digitale moderne: gestionarea automată a comenzilor, sistem Warehouse Management și Transport Management System, plus un tablou de bord Power BI pentru vânzări, marketing și finanțe.

Dincolo de distribuție, compania investește în producție proprie, prin Azamet Pro, specializată în uleiuri presate la rece din semințe și nuci. „Exportăm în Germania, Franța, Ungaria, Țările Baltice, Belarus și Anglia, iar valoarea exporturilor atinge 1 milion de euro anual. Urmează extinderea pe piețele Benelux, Scandinavia, Elveția și Israel”, spune fondatoarea.

Azamet are 346 de angajați, dintre care mulți lucrează încă din primele zile ale companiei. „Nucleul echipei a crescut odată cu noi. Loialitatea, respectul și valorile comune sunt baza culturii noastre corporative”, afirmă Valentina Uzun.

Pentru următorii ani, Azamet mizează pe diversificare: dezvoltarea categoriilor Healthy Food, Canned Food și Asian Food, investiții într-o nouă infrastructură de producție și consolidarea brandului Biateca pe piața europeană. În paralel, Valentina Uzun își propune să creeze o Asociație a Distribuitorilor FMCG din Moldova, după modelul ESMA.

„Am demonstrat că o afacere mare se poate construi dintr-un sat mic, dacă este făcută cu pasiune, muncă și valori umane. Acesta e adevăratul capital al unei companii”, concluzionează fondatoarea Azamet.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII