Director Vânzări, ce întrebări să-i adresezi la interviul de angajare? Sfaturi de la Alina Andriuță

06 Dec. 2021, 12:17
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
06 Dec. 2021, 12:17 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Trebuie să angajezi un director de vânzări, dar nu știi ce întrebări să-i adresezi sau vrei să să te angajezi ca director de vânzări și nu știi la ce întrebări să te aștepți? Alina Andriuță, business consultant și trainer își dezvălui întrebările pe care le oferă pentru un director de vânzări.

Întrebări Orientare către rezultat

1. Ce înseamnă management?
2. Ce vă place în procesul de conducere?
3. Cu ce rezultate profesionale vă mândriți. Cum le-ați obținut?
4. Care sunt funcțiile unui Director de Vânzări?

Întrebări Capacitatea de luare decizii. Mobilitate contextuală

1. Ați venit la serviciu, nu funcționează CRM-ul, programatorii au dat 10 ore pentru eliminarea cauzei tehnice. Ce faceți?
2. Nu ați executat o sarcină în deadline, aveți nevoie de încă 4 ore. Ce faceți?
3. Proprietarul a crescut planul cu 30%. Ce faceți?
4. La data de 20 a lunii Departamentul de vânzări a îndeplinit doar 60% plan. Ce faceți?
5. Formula de calcul a îndeplinirii planului vânzări la zi.

Întrebări Leadership

1. 5 ABILITĂȚI ALE UNUI BUN CONDUCĂTOR
2. 5 vânzători. 2 dintre ei au îndeplinit planul personal de vânzări 140%, ceilalți trei nu au ajuns nici la 80%. De ce s-a întâmplat asta, cine e responsabil?
3. Ești singurul din departament care are experiență de a închide tranzacții cu valoare mare. Ai un client la care trebuie să mergi pentru a face vânzarea. Cum vei proceda?
-Vei trimite un vânzător (probabilitate 20% de succes);
-Vei merge tu cu vânzătorul (probabilitate 50% de succes);
-Vei merge singur (probabilitate 95% de succes);

Întrebări Putere și influență

1. Enumeră 3 cazuri când nu e indicat să-ți menții punctul de vedere în discuție
2. Cel mai bun vânzător încalcă disciplina. Ce faci?

Întrebări Hard skills

1. Enumeră cele 5 etape ale vânzării.
2. 3 tehnici de stabilire a contactului în Retail, B2B, B2C
3. 3 modalități de lucru cu obiecția Scump, Mă mai gândesc
4. Excel
5. Explică  modalitățile de stabilire a planului de vânzări

De asemenea, în cazul în care Alina Andriuță selectează anumite persoane le oferă și o temă de acasă.

Tema de acasă pentru cei “aleși”

  • Modele de rapoarte de vânzări cu explicații;
  • Descriere detaliată a etapelor pâlniei de vânzări;
  • Elaborați structura organizatorică pentru o rețea-10 magazine, – 4 sunt în afara orașului, – 1 online;
  • Elaborați schema de motivație financiară a vânzătorilor;
  • Elaborați un scenariu de vânzări-apel de intrare.

Realitatea Live

20 Iul. 2024, 09:56
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
20 Iul. 2024, 09:56 // Actual //  Lupu Eduard

Grecia a urcat o poziție în topul preferințelor turiștilor, fiind plasată acum pe locul patru. 75% dintre cetățenii de pe continent și-au exprimat dorința de a vizita statul elen în următoarele luni, înregistrând o creștere de șase puncte procentuale față de anul trecut.

În plus, Grecia este în top și în privința creșterii cheltuielilor turiștilor europeni în primul semestru din 2024, conform celui mai recent studiu al European Travel Commission (ETC). Cheltuielile de călătorie au crescut cu 25% în Grecia și Spania, cu 20% în Italia și cu 16% în Franța, toate destinațiile mediteraneene fiind în fruntea listei vizitatorilor europeni.

Studiul arată o creștere semnificativă a interesului pentru călătorii în rândul europenilor în perioada iunie-noiembrie 2024, pe fondul cererii solide din partea turiștilor spanioli, italieni și britanici. În toate cele trei țări, opt din zece respondenți au indicat că intenționează să călătorească în perioada menționată.

De asemenea, 36% dintre europeni vor să facă cel puțin o călătorie în următoarele luni, o creștere de 6% față de anul trecut. Alți 33% vor să facă o a doua călătorie, iar 24% trei sau mai multe călătorii.

Cererea pentru destinațiile mediteraneene este la un nivel ridicat, cei mai mulți turiști europeni (45%) preferând zonele însorite pentru viitoarea lor vacanță. Interesul pentru sudul Europei este la un nivel stabil comparativ cu 2023, dar a scăzut cu 10% față de 2022, nu și în Grecia. Crește în continuare cererea pentru destinațiile din vestul și nordul Europei, cu 18% și, respectiv, 13%.

Spania și Italia sunt principalele alegeri ale turiștilor europeni, fiecare fiind preferată de 8% dintre respondenți. Ele sunt urmate de Franța (7%) și Grecia (6%).

Vizitatorii sunt interesați în următoarele șase luni de „soare și mare” (19%), „cultură și patrimoniu” (17%), „natură și excursii” (14%) și „city breaks” (13%).

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău