Experiența clienților – busola care ne ajută să avansăm la nivelul următor

20 Dec. 2021, 16:01
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
20 Dec. 2021, 16:01 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

O nouă întâlnire cu clienții marca maib și a treia la număr în acest an și format a avut loc recent, de această dată fiind organizată în municipiul Bălți. Printre invitați au fost clienți persoane fizice din zona de nord, care pe parcursul anului au oferit feedbackuri despre interacțiunea cu produsele și serviciile băncii și care au contribuit prin opiniile exprimate la implementarea de noi dezvoltări și îmbunătățiri de procese.

„Dacă ați fi în poziția noastră, ați lucra la maib, ce schimbări ați face pentru a avea o experiență bancară și mai bună?” – a fost întrebarea care a generat și în cadrul celui de-al treilea brunch cele mai multe discuții.

Au curs feedbackuri referitoare la produsele și serviciile bancare ale maib, aprecieri privind nivelul de deservire, comoditatea adusă de un șir de produse bancare, în special cardurile gama și libercard, creditele acordate rapid, au fost colectate feedbackuri despre aplicația maibank și așteptările clienților pentru ca experienta în relația cu maib să fie zi de zi mai bună.

Prim-vicepreședinta maib Aliona Stratan a anunțat inclusiv despre noile produse care urmează a fi implementate, dar și despre dezvoltările realizate pe parcursul anului.

„Vă mulțumim pentru motivație și pentru că ne provocați zilnic să devenim mai buni. Experiența clienților noștri este extrem de valoroasă pentru noi, iată de ce urmărim cu atenție să o îmbunătățim continuu. Astăzi ne-ați inspirat să dezvoltăm noi direcții și să lucrăm la anumite procese. Ne vom bucura să vă anunțăm despre cele realizate la următoarea noastră întâlnire. Sunt recunoscătoare pentru fiecare feedback constructiv pe care ni-l oferiți și datorită căruia împreună cu Dvs, clienții noștri, avansăm la nivelul următor”, a menționat Aliona Stratan.

Iar Victoria Zanoga, șefa Direcției Customer Experience, a declarat că:

„Zilnic încercăm să fim #maibuni în ceea ce oferim clienților noștri, iar experiența și emoția finală a fiecăruia dintre ei este principalul instrument de evaluare a efortului și performanței întregii echipe maib. Îi suntem recunoscători pentru loialitate, deschidere și pentru dorința de a rămâne conectați la serviciile și produsele băncii, iar comunicarea constantă cu ei ne ajută nu doar să îmbunătățim procesele și produsele, dar și să anticipăm nevoile și așteptările față de maib.”

Menționăm că brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.

Și următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune.

Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md.

P.

Realitatea Live

21 Nov. 2024, 19:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
21 Nov. 2024, 19:49 // Actual //  Ursu Victor

Parlamentul Republicii Moldova urmează să facă o serie de modificări legislative menite să fortifice transparența și eficiența proceselor decizionale din cadrul Băncii Naționale a Moldovei Propunerile includ ajustări semnificative în componența și procedurile de numire și revocare a membrilor Consiliului de supraveghere și ai Comitetului Executiv, potrivit unui proiect de lege propus spre consultări publice.

Printre principalele modificări se numără excluderea unui membru din Consiliul de supraveghere care ocupă simultan funcția de viceguvernator al Băncii Naționale și creșterea numărului membrilor independenți ai Consiliului de supraveghere de la 4 la 5 De asemenea se propune introducerea consultării Consiliului de supraveghere de către Președintele Parlamentului Guvernatorul BNM sau Comisia economie buget și finanțe în funcție de poziția vizată. Avizul emis de Consiliu va fi prezentat Parlamentului și audiat înainte de votul pentru numirea candidaților

Modificările propun și consolidarea procedurilor de revocare prin asigurarea dreptului la audiere pentru membrii organelor de conducere înainte de emiterea unei hotărâri de revocare. Totodată implicarea Președintelui Republicii Moldova în procesul de revocare va crea o procedură de dublu veto iar contestațiile privind hotărârile de revocare vor fi soluționate în termen de 3 luni

Pentru a asigura o mai bună calificare și eligibilitate a membrilor Consiliului de supraveghere se extind domeniile de calificare și se reduce durata mandatului membrilor independenți de la 7 la 5 ani astfel evitându-se suprapunerea mandatelor. Măsurile includ și notificarea anticipată a Parlamentului despre expirarea mandatelor membrilor și stabilirea unui termen clar pentru numirea noilor membri după încheierea mandatelor

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău