Experiența clienților – busola care ne ajută să avansăm la nivelul următor

20 Dec. 2021, 16:01
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
20 Dec. 2021, 16:01 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

O nouă întâlnire cu clienții marca maib și a treia la număr în acest an și format a avut loc recent, de această dată fiind organizată în municipiul Bălți. Printre invitați au fost clienți persoane fizice din zona de nord, care pe parcursul anului au oferit feedbackuri despre interacțiunea cu produsele și serviciile băncii și care au contribuit prin opiniile exprimate la implementarea de noi dezvoltări și îmbunătățiri de procese.

„Dacă ați fi în poziția noastră, ați lucra la maib, ce schimbări ați face pentru a avea o experiență bancară și mai bună?” – a fost întrebarea care a generat și în cadrul celui de-al treilea brunch cele mai multe discuții.

Au curs feedbackuri referitoare la produsele și serviciile bancare ale maib, aprecieri privind nivelul de deservire, comoditatea adusă de un șir de produse bancare, în special cardurile gama și libercard, creditele acordate rapid, au fost colectate feedbackuri despre aplicația maibank și așteptările clienților pentru ca experienta în relația cu maib să fie zi de zi mai bună.

Prim-vicepreședinta maib Aliona Stratan a anunțat inclusiv despre noile produse care urmează a fi implementate, dar și despre dezvoltările realizate pe parcursul anului.

„Vă mulțumim pentru motivație și pentru că ne provocați zilnic să devenim mai buni. Experiența clienților noștri este extrem de valoroasă pentru noi, iată de ce urmărim cu atenție să o îmbunătățim continuu. Astăzi ne-ați inspirat să dezvoltăm noi direcții și să lucrăm la anumite procese. Ne vom bucura să vă anunțăm despre cele realizate la următoarea noastră întâlnire. Sunt recunoscătoare pentru fiecare feedback constructiv pe care ni-l oferiți și datorită căruia împreună cu Dvs, clienții noștri, avansăm la nivelul următor”, a menționat Aliona Stratan.

Iar Victoria Zanoga, șefa Direcției Customer Experience, a declarat că:

„Zilnic încercăm să fim #maibuni în ceea ce oferim clienților noștri, iar experiența și emoția finală a fiecăruia dintre ei este principalul instrument de evaluare a efortului și performanței întregii echipe maib. Îi suntem recunoscători pentru loialitate, deschidere și pentru dorința de a rămâne conectați la serviciile și produsele băncii, iar comunicarea constantă cu ei ne ajută nu doar să îmbunătățim procesele și produsele, dar și să anticipăm nevoile și așteptările față de maib.”

Menționăm că brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.

Și următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune.

Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md.

P.

Realitatea Live

21 Mai 2025, 11:46
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
21 Mai 2025, 11:46 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

În luna aprilie 2025, gradul de acoperire a cererii nete de valută din partea agenților economici prin oferta netă de valută de la persoanele fizice a crescut la 91,8%, față de de indicatorul de 88,6% din luna martie, potrivit datelor publicate de Banca Națională a Moldovei (BNM).

Conform BNM, oferta netă de valută de la populație a înregistrat o creștere de 65,3 milioane euro, adică +30,4%, atingând valoarea de 280,3 milioane euro. În paralel, cererea netă de valută din partea agenților economici a crescut cu 62,5 milioane euro (+25,8%), până la 305,2 milioane euro.

Pe fundalul unei dinamici echilibrate între cerere și ofertă, BNM nu a intervenit pe piața valutară în luna aprilie, lăsând mecanismele pieței să funcționeze liber.

78,3% din oferta netă de valută de la persoanele fizice a fost constituită din euro și confirmă în continuare preferința populației pentru moneda unică europeană.

În ceea ce privește evoluția cursului valutar, leul moldovenesc s-a apreciat ușor față de euro, cu 0,2% în medie, ajungând la un curs de 19,5394 MDL/EUR. La final de lună, aprecierea cumulată a fost de 0,6% față de luna martie.

Comparativ cu anul trecut (ianuarie-aprilie), oferta netă a crescut cu 18,8%, până la 909,9 mil. EUR. Cererea netă a crescut cu 24,3%, până la 1 047,2 mil. EUR, iar gradul de acoperire s-a diminuat pe medie la 86,9%, față de 90,9% în perioada similară a anului 2024.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO