Directoarea executivă a Grupului de presă REALITATEA, Otilia Cotruța, a pregătit un atelier informativ pentru antreprenorii prezenți la „Fabricat în Moldova”, ediția XX.
La Moldexpo Otilia Cotruța care vorbit mediului de afaceri și vizitatorilor despre cum să promovezi produsele autohtone în media ca să fii apreciat și recunoscut.
Otilia Cotruța a mai vorbit și despre care sunt instrumentele practice pentru strategii de PR de succes.
„Oferă exclusivitate, valoare extra și nu uita de valorile personale. Nu este neapărat să urmăm trendurile de pe TikTok, este obligatoriu să comunicăm exact așa cum dorim să fim recunoscuți și asociați… Pentru ca oamenii să vorbească despre tine, despre compania sau despre produsul tău, trebuie să comunici eficient cu mass-media. Aplicarea unor elemente de bază PR, cunoașterea modului de a gestiona mass-media, evidențierea mesajului tău și a-l remarca sunt toți pași cheie în orice campanie de PR. Începeți procesul de construire a relațiilor pozitive cu redacțiile, jurnaliștii și instituțiile de știri. Acest lucru va ajuta la atragerea atenției asupra mărcii și va încuraja mass-media să promoveze compania gratuit… Expozițiile și evenimentele tematice sunt o oportunitate de a atrage atenția asupra unei afaceri, de a promova noi produse sau servicii și de a aduce informații clienților țintă. PR-ul este o șansă reală de a risipi toate îndoielile clienților și de a le consolida încrederea”, a declarat Otilia Cotruța.
Amintim că circa 350 de companii își vor expune și vinde produsele la expoziția „Fabricat în Moldova” 2023.
Expoziția este organizată în parteneriat cu Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA). În acest an, spațiul dedicat agenților economici va fi de 3 000 metri pătrați. La eveniment vor participa mai multe delegații străine din țări precum: România, Italia, Spania, Japonia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Belgia, Ucraina și Polonia.
Noutatea expoziției din acest an este organizarea unui forum dedicat vinificației. Camera de Comerț și Industrie speră că numărul vizitatorilor va ajunge la 50 000 – 60 000. De asemenea, pe perioada expoziției vor vi organizate mai multe ateliere informative pentru participanți printre care ateliere dedicate antreprenoriatului social și învățământului dual.
Expoziția „Fabricat în Moldova” va fi organizată în perioada 1-5 februarie în incinta Centrului Expozițional „MOLDEXPO”.