Platforma de streaming Netflix caută noi metode pentru a-și crește veniturile. În acest context, a anunțat noi modificări pe care le pregătește pentru abonații din întreaga lume. De la limitarea numărului de gospodării care pot împărtăși același cont, la lansarea abonamentelor cu reclame, devine tot mai clar că Netflix încearcă să își ajusteze modelul de business cât mai rapid. Drept dovadă este și lansarea mai devreme a abonamentelor cu reclame, programate inițial pentru 2023.
Publicația internațională Variety.com precizează că platforma de streaming va lansa abonamentele mai ieftine, ce vor include și reclame, mai devreme decât era stabilit. Netflix anunțase începutul lui 2023 pentru această mutare, însă se pare că ea va avea loc la 1 noiembrie.
Unul dintre motivele pentru care a decis să lanseze mai devreme acest tip de abonament ar fi acela de a intra pe această zonă înaintea competitorilor de la Disney+, care pregătesc și ei pachete asemănătoare ce vor fi lansate pe 8 decembrie.
Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!