Producătorul auto chinez Nio se concentrează pe piața europeană și speră să reușească acolo unde rivalii s-au luptat.
„Aveți o mulțime de mari producători de automobile în Europa. Chiar și în China, Mercedes, BMW, Audi și ceilalți sunt concurenți duri. Mai avem un drum lung de parcurs pentru a fi atât de puternici”, a spus fondatorul Nio, William Li.
Industria auto este în prezent una dintre „cele mai deschise piețe” existente și dacă Nio poate supraviețui în China, are șansa de a fi competitivă pe alte piețe, a spus el.
Li a spus că Nio se concentrează pe vehiculele electrice cu baterii, spre deosebire de celulele de combustibil cu hidrogen, pentru că el consideră că acestea sunt soluția pentru conducerea automată. „Vehiculul devine un spațiu de locuit mobil și asta funcționează doar cu o mașină electrică”, a spus el.
Deși a refuzat să ofere obiective de vânzări pentru 2022, el a spus că în această etapă, compania este interesată în primul rând de satisfacția clienților.
„Scopul meu pentru Europa este ca Nio să fie marca cu cea mai mare satisfacție a clienților din ultimii trei ani”, a spus el.
Mașinile lansate de acum încolo în Europa vor fi toate construite pe cea mai recentă platformă NT2 a producătorului auto, începând cu sedanul mare ET7. Livrările ET7 vor începe luna aceasta în Europa, urmate de sedanul mijlociu ET5 și SUV-ul mare EL7 în martie.