Noul tricou al selecţionatei de fotbal a Argentinei, care include a treia stea de campioană mondială, a fost pus în vânzare luni, la opt zile de la succesul naţionalei Albiceleste în faţa Franţei, la loviturile de departajare, în finala CM 2022 din Qatar.
În ciuda faptului că iniţial era planificat ca magazinele companiei Adidas, care echipează selecţionata Argentinei, să scoată la vânzare noile tricouri, acestea sunt disponibile deocamdată doar online, prin aplicaţia mărcii şi site-ul său oficial din Argentina.
Însă, în doar câteva ore, nu mai era posibilă înscrierea pentru a comanda pe internet noul tricou, Adidas anunţând printr-un comunicat că „în această fază iniţial, primul lot disponibil de tricouri a fost epuizat”
Cele trei tricouri semnifică titluri de campioană mondială cucerite în 1978, 1986 și 2022.
Argentina a mai jucat și alte trei finale, pierdut în 1930, 1990 și 2014.