Personalul secretariatului Parlamentului urmează să fie redus din cauza ineficienței mai multor șefi și șefi de direcție. Acest fapt a fost declarat de președintele Parlamentului Igor Grosu în cadrul emisiunii „Rezoomat”, moderată de Ileana Pârgaru, de la Rlive.md și realitatea.md.
Potrivit lui Igor Grosu, la Biroul Permanent al Parlamentului a fost aprobat un proiect, prin care a fost modificată organigrama secretariatului Parlamentului și au fost optimizate niște funcții.
„Un moment a fost să mai reducem din șefi și șefi de direcții. Noi am făcut o evaluare a prestației mai multor structuri din parlament și am considerat că nu avem nevoie de atâția șefi.” – a menționat Igor Grosu.
Nemulțumirile președintelui Republicii Moldova au fost legate și de procesele e-voting și e-parlament care au stagnat ani de zile.
„Sunt procese care au stagnat în timp, cum ar fi e-voteing sau e-parlament. Noi avem întrebări pe dimensiunea asta. De ce nu s-a putut ani de zile de a face acest vot electronic. A trebuit să vin și să spunem că avem la dispoziție o săptămână pentru a găsi soluția tehnică. Și într-o săptămână s-a găsit. Atunci eu mă întreb care a fost problema când toate componentele erau gata. De ce a trebuit să așteptăm ani de zile. Și s-a făcut o analiză, s-a văzut cine muncește și cine face figurație.” – a subliniat șeful legislativului.
Astfel, potrivit speakerului moldovean, în urma remanierilor de cadre în jur de 60 de poziții de diferiți șefi și subalterni vor fi lichidate ceea ce înseamnă în jur de 15 la sută din personalul secretariatului Parlamentului.