Cele mai bune orașe în care să locuiești dacă ești vegetarian. Sunt perfecte și pentru călătorii

13 Apr. 2021, 06:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
13 Apr. 2021, 06:00 // Au Bani //  MD Bani

Dacă ești vegetarian, iar atunci când ești în oraș te confrunți cu problema că nu ai ce alege din bucate, sau nu găsești produsele necesare pentru a găsti bucate vegetariene atunci poți să mergi să locuiești în unul din aceste orașe. De asemenea, dacă planifi o călătorie în timpul apropiat sau o vacanță, poți alege aceste destinații. Aici vei găsi cu ușurință ce să mănânci.

1. Londra, UK 

Un studiu arată că în capitala Londrei fructele și legumele sunt accesibile pentru a pregăti mese vegetariene. De asemenea, în orice supermarket veți substituienți pentru produsele animale.

De asemenea, restaurantele din Londra propun o gamă variată de produse pentru vegetarieni.

2. Berlin, Germania 

Berlinul este cunoscut pentru mâncarea vegetariană, în special pentru evenimentele dedicate acestui tip de mâncare. Un eveniment cunoscut este Veganes Sommerfest, care reunește organizații de caritate și organizații caritabile din toată țara pentru a împărtăși ceea ce știu cu mii de vizitatori înfometați.

3. München, Germania

Munchenul este lăudat pentru accesibilitatea și volumul său ridicat de restaurante care răspund nevoilor dietetice diferite.În general, Germania este cunoscută pentru numărul mare de vegetarieni.

4. Vienna, Austria

Aproape jumătate din totalul restaurantelor din Viena au fost raportate a fi locuri excelente pentru vegetarieni să mănânce, cu aprecieri generoase oferite pentru calitatea mâncării oferite.

5. Glasgow, UK

În acest oraș, peste jumătate din locurile vegetariene se potrivesc excelent și veganilor.

6. Zurich, Elveția

Chiar dacă în restaurante mâncarea vegetariană este mai scumpă, atunci supermaketurile oferă o gamă largă de produse pentru vegetarieni. De asemenea, Zurich este cunosc ca orașul care a lansat primul restaurant vegetarian din lume.

Realitatea Live

05 Dec. 2025, 17:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Grîu Tatiana
05 Dec. 2025, 17:29 // Actual //  Grîu Tatiana

Comisia Europeană a aplicat platformei X o amendă de 120 de milioane de euro pentru încălcarea obligațiilor de transparență prevăzute de Regulamentul privind serviciile digitale (DSA) și a aprobat angajamentele obligatorii asumate de TikTok pentru respectarea acelorași norme. Potrivit ANCOM, deciziile marchează un pas major în consolidarea siguranței și responsabilității mediului online în Uniunea Europeană.

Platforma X este primul serviciu sancționat pentru neconformitate cu regulile DSA, după o investigație deschisă în decembrie 2023. Comisia a constatat deficiențe privind moderarea conținutului, combaterea informațiilor ilegale, accesul la date pentru cercetare și mai ales lipsa transparenței publicitare.

Printre încălcările care au dus la amendă se numără utilizarea înșelătoare a bifelo albastre, care poate fi cumpărat fără verificarea reală a identității, permițând astfel manipularea și frauda online. De asemenea, registrul de publicitate al platformei este considerat inaccesibil și lipsit de informații esențiale, ceea ce face dificilă identificarea campaniilor de manipulare sau a reclamelor înșelătoare. Comisia a reproșat și restricționarea accesului la date publice pentru cercetători, fapt ce limitează analiza fenomenelor precum interferența externă sau riscurile pentru procesele democratice.

Bifele albastre erau iniţial atribuite de fostul Twitter utilizatorilor după un proces de verificare a identităţii lor, pentru a ajuta la combaterea imposturilor. Dar după ce a cumpărat reţeaua socială în 2022 contra a 44 de miliarde de dolari şi a redenumit-o X, Elon Musk a rezervat aceste insigne abonaţilor care plătesc, cu riscul, potrivit Bruxelles-ului, de a induce în eroare utilizatorii.

X are 60 de zile pentru a remedia utilizarea bifelor albastre și 90 de zile pentru a prezenta un plan de conformare privind transparența publicității și accesul la date, plan ce va fi evaluat de Comitetul European pentru Servicii Digitale, din care face parte și ANCOM.

În paralel, TikTok a propus un set de angajamente obligatorii pentru a se alinia cerințelor DSA, iar Comisia le-a acceptat. Acestea includ publicarea integrală a reclamelor în registrul de publicitate, actualizarea informațiilor în maximum 24 de ore, transparența criteriilor de targetare și furnizarea unor date agregate privind audiența, precum și îmbunătățirea funcției de căutare în registru.

Implementarea acestor măsuri se va face în interval de 2 până la 12 luni, în funcție de complexitatea fiecărui angajament, iar Comisia Europeană va monitoriza constant conformarea platformei.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII