Cum să creezi un produs remarcabil, care să devină popular rapid şi să fie pe placul utilizatorilor? TOP 7 cărți

10 Iul. 2021, 09:30
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
10 Iul. 2021, 09:30 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Cu toate că pare atât de simplu să promovezi un produs, în spate este foarte multă muncă. Citind aceste cărți vei învăța cum să creezi, să promovezi şi să-ți vinzi corect produsul.

Inspired – Marty Cagan

Autorul se concentrează pe exemple ale celor mai mari companii din lume – Google, Netflix, Tesla, Amazon. În același timp, sfaturile sunt legate în principal de dezvoltarea produsului și vor fi deosebit de relevante pentru startupurile în stadiu incipient.

The Product Book

Cartea se bazează pe platforma internațională Product School, care în sine conține multe articole utile și cursuri online pentru cei care lucrează la un produs.

The Lean Product Playbook – Dan Olsen

O carte de produse care se concentrează în principal pe „potrivirea produsului pe piață”. În acesta veți găsi o mulțime de informații utile despre UX, funcționalitate, propuneri de valoare, precum și despre lucrul cu publicul țintă și nevoile acestora.

The Mom Test – Rob Fitzpatrick

Una dintre lecțiile pe care le oferă această carte este să nu ceri tuturor părerilor despre produsul tău., ci mai degrabă să te concentrezi pe lucrul cu potențialii și clienți să afli de la ei nevoile și atitudinea față de produsul tău.

Shape Up – Ryan Singer

Carte este scrisă chiar de creatorul BaseCamp. Aceasta se focusează mai mult pe procesul de creare a produsului în sine, pe diverse abordări precum Agile și Scrum. Un alt lucru fascinant pe care îl aflăm din aceasta carte este că, cu abordarea corectă, un produs poate fi lansat de o echipă mică în doar 6 săptămâni .

Sprint – Jake Knapp

Continuarea temei cărții anterioare. De la trei parteneri Google Ventures, puteți afla că în 5 zile puteți testa ipotezele produsului și puteți înțelege dacă merită să le implementați în produsul dvs.

Hooked – Nir Eyal

Cartea aceasta te învăța cum să creezii produse care să îi pe atragă utilizatori; produse care pot avea succes și se pot vinde fără campanii de marketing scumpe și care pot deveni populare rapid.

Realitatea Live

18 Apr. 2024, 13:42
 // Categoria: Slider // Autor:  Soroceanu Olga
18 Apr. 2024, 13:42 // Slider //  Soroceanu Olga

În data de 12 aprilie, localitatea Anenii Noi a găzduit Târgul locurilor de muncă și meșteșugărit, un eveniment ce a reunit atât angajatori, cât și meșteșugari, în efortul lor de a facilita accesul la locuri de muncă și de a promova meșteșugurile tradiționale, atât pentru populația locală cât și pentru refugiații din Ucraina stabiliți aici.

Printre participanți s-a numărat și șefa ANOFM din raionul Anenii Noi, Zinaida Iordachescu, care a subliniat diversitatea agenților economici implicați și importanța acestui eveniment pentru economia locală și națională:

„Avem agenți economici din Anenii Noi, avem de la Congresul Ucrainenilor, avem de la inspectoratul general de poliție, carabinieri, agenți economici din Chișinău fiindcă nu suntem la o distanță atât de mare și angajăm foarte multe persoane și în municipiul Chișinău.”

Evenimentul a reunit aproximativ 12 angajatori și 22 de meșteșugari, iar participanții au avut oportunitatea să afle informații despre piața muncii, să primească ghidare în carieră și să participe la cursuri de formare profesională. Printre beneficiarii acestor servicii s-a numărat și Laurenția Starciuc, care a apreciat eforturile depuse pentru a le oferi oamenilor perspective noi în câmpul muncii:

„M-am apropiat de orice căsuță, mi-am luat diverse cărți pentru a fi informată. Sunt oportunități care oferă posibilitatea de a te angaja în câmpul muncii.”

Evenimentul face parte din proiectul „Creșterea Rezilienței prin Angajare și Coeziune Socială”, implementat în consorțiu de Helvetas Moldova și HEKS – EPER Moldova, cu suportul financiar al Guvernului Elveției. Partener strategic de implementare: ANOFM.

Directorul de țară al HEKS – EPER Moldova, Peter Fenoy, a subliniat importanța coeziunii sociale și a dezvoltării economice sustenabile pentru comunitatea din Anenii Noi:

„HEKS – EPER Moldova a fost implicată în mai multe activități legate de atenuarea consecințelor conflictului din țara vecină, Ucraina. În Moldova, din păcate, influența refugiaților din Ucraina a generat mai multe necesități în baza dificultăților noastre obișnuite cu care ne confruntăm înainte de acest conflict. Ne dorim să aducem împreună oameni din diverse medii și să le oferim șanse egale de dezvoltare, indiferent de originea sau situația lor actuală.”

Târgul locurilor de muncă și meșteșugăritul reprezintă un pas important în direcția dezvoltării economice și sociale a comunității din Anenii Noi, evidențiind potențialul local și promovând oportunitățile de angajare și de creștere profesională pentru toți participanții.

Următoarele evenimente cu aceeași tematică vor avea loc pe 19 aprilie la Ialoveni și pe 29 mai la Chișinău.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău