Orange, liderul pieţei de telecom din România şi una dintre cele mai mari companii , cu venituri aşteptate să ajungă la aproape 2 mld. euro în acest an şi peste 13 milioane de clienţi pentru servicii fixe şi mobile, odată cu achiziţia pachetului majoritar de acţiuni al fostului monopol din telefonia fixă Romtelecom, a avertizat că abilitatea industriei de comunicaţii de a creşte şi de a face faţă provocărilor sunt „puternic încercate”.
„Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic şi economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul şi rezilienţa specifice industriei noastre fiind puternic încercate”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
Grupul Orange a raportat pentru al doilea trimestru venituri de 381 mil. euro, şi pentru primul semestru venituri de 766 mil. euro, fără a preciza şi care este evoluţia în raport cu anul precedent. Compania de comunicaţii a precizat doar că un indicator cheie – veniturile din servicii – adică încasările din vânzarea de servicii de bază – comunicaţii fixe şi mobile, net, servicii TV – se află în scădere la nivel de piaţă pe fondul unor decizii de reglementare, mai exact reducerea tarifelor de terminare ale apelurilor. „Dinamica pieţei în T2 2022 este caracterizată de creşterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar şi de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminaţie”, a comunicat Orange.
Ludmila Climoc care a fost numită în fruntea companiei Orange România în anul 2016. Anterior dânsa fusese șefa grupului Orange Moldova.
Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!