Maib leasing își înnoiește identitatea vizuală. Aceasta se aliniază strategiei grupului maib şi noului stil

23 Nov. 2021, 14:50
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
23 Nov. 2021, 14:50 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Suntem încântaţi să anunţăm noua identitate vizuală a companiei fiică a maib, specializată în activitatea de leasing.

 

De astăzi, MAIB-Leasing devine maib leasing, ortografiat cu caractere minuscule și un nou logo.

Noua identitate de brand este în corelaţie cu identitatea anunţată de maib la 7 octombrie a.c., cu strategia grupului maib şi în acelaşi stil: modern, agil, inovator.

Aliona Stratan, Preşedinta Consiliului maib leasing, Prim-vicepreşedintă maib:

„Noua identitate maib leasing este mai mult decât un logo. Aceasta reflectă cine suntem, cum acţionăm, ce facem, aliniindu-ne la proiectele de dezvoltare şi reconfirmând angajamentul de a avansa împreună la nivelul următor. Implicit reconfirmă calea noastră de transformare, mobilitatea, dinamismul şi dorinţa de a fi mai aproape de fiecare client, astfel încât atât interacţiunea, cât şi accesul la leasing şi toate serviciile aferente să fie unul simplu şi uşor.

Prin ecosistemul auto pe care îl dezvoltăm ne vom ajuta clienţii să facă alegeri smart. De asemenea, ne propunem să transformăm comportamentul de consum în unul mai sustenabil şi mai responsabil, să anticipăm necesităţile clienţilor pentru a le oferi tot de ce au nevoie la un click distanţă în condiţii de maximă comoditate, creând experienţe de calitate”.

Noua identitate vizuală ne reprezintă reflectând cine suntem astăzi şi simbolizează viitorul nostru, care implicit va fi axat pe orientarea către client, va fi concentrat pe inovaţie şi pe dezvoltarea şi orchestrarea de ecosisteme.

Suntem orientaţi către clienţi. Clienţii sunt o prioritate, nucleul deciziilor noastre de business: de la produse, servicii şi procese până la dezvoltarea canalelor. Toate acţiunile noastre sunt generate atât de aşteptările clienţilor, cât şi de provocările pe care le pot avea.

Suntem concentraţi pe inovaţie. Redefinim un nou standard de calitate şi suntem primii care îl implementează. Susţinem dezvoltarea proactivă şi continuă a tuturor obiectivelor noastre de afaceri.

Dezvoltăm şi orchestrăm ecosisteme. Obiectivul nostru este de a crea ecosisteme digitale, astfel încât să oferim tot amalgamul de produse şi servicii, anticipând şi devansând aşteptările, creând un nou standard al experienţei clienţilor.

Veaceslav Burlacu, Preşedintele al Comitetului de Conducere maib leasing:

„În contextul actualizării indentităţii de brand echipa maib leasing se angajează să ofere un nivel şi mai înalt de profesionalism şi receptivitate faţă de necesităţile clienţilor noştri. Profitând de ocazie, exprim toată aprecierea şi gratitudinea mea şi a întregii echipe clienţilor şi partenerilor de afaceri pentru încredere, alegere şi prietenia în business. Fără de voi cei 19 ani de realizări comune ar fi fost imposibili. Abia aşteptăm să vă oferim un parteneriat de încredere şi de acum înainte, avansând împreună la nivelul următor în tot ceea ce presupune leasingul, procurarea de automobile şi nu doar”.

Noua identitate va fi adoptată în perioada următoare şi de partenerii care afişează elementele de identitate vizuală ale maib leasing pe propriile suporturi de comunicare.

Împreună la nivelul următor!

P.

Realitatea Live

05 Dec. 2025, 16:31
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Grîu Tatiana
05 Dec. 2025, 16:31 // Au Bani //  Grîu Tatiana

Antalya, capitala turismului turcesc, a înregistrat două noi recorduri istorice atât în primele 11 luni ale anului, cât și în luna noiembrie, iar printre vizitatorii fideli ai destinației se numără și moldovenii — peste 182 de mii în 2025, chiar dacă numărul lor a scăzut ușor cu 1%, scrie presa din Turcia.

Destinația a fost vizitată, între ianuarie și noiembrie, de 16,8 milioane de turiști, depășind cu 1,1% nivelul anului 2024, considerat până acum cel mai bun din istorie. Doar în noiembrie au fost înregistrați 486.000 de vizitatori din 152 de țări, cu 2,4% mai mulți decât în aceeași lună anul precedent.

Principala explicație pentru creșterea record o reprezintă turiștii ruși, care se confruntă cu dificultăți majore de a călători în Europa din cauza sancțiunilor impuse după invazia în Ucraina. Astfel, Antalya a devenit principala lor alternativă: aproape patru milioane de ruși au vizitat stațiunea în 11 luni, un turist din patru fiind rus.

Germania rămâne a doua piață ca mărime, cu peste 3,47 milioane de vizitatori, urmată de Regatul Unit și Polonia, care au depășit fiecare pragul de un milion de sosiri. Diaspora turcă se află pe locul cinci, cu peste un milion de turiști.

Moldova intră, de asemenea, în topul celor 20 de țări care alimentează Antalya, cu aproximativ 182 000 de vizitatori în 2025. Alte state importante în structura turistică a regiunii sunt Ucraina, România, Kazahstan, Cehia, Lituania, Slovacia, Danemarca, Olanda, Austria, Belarus, Franța, Elveția, Suedia, Ungaria, Norvegia, Letonia, Estonia și Serbia — unele în creștere semnificativă, precum Lituania (+100%), altele în recul moderat, precum România (-3%) sau Norvegia (-6%).

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII