(FOTO) Cum arată fosta casă a modelului Kendall Jenner din Los Angeles. Se vinde cu 8,5 milioane de dolari

03 Iun. 2021, 05:20
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
03 Iun. 2021, 05:20 // Au Bani //  MD Bani

În 2017, modelul Kendall Jenner și-a vândut casa din Los Angeles după doar un an din cauza urmăririi și a spargerii casei, care atunci nu avea poartă.

Casa de 4.800 de metri pătrați, care cere acum 8,5 milioane de dolari, a găzduit starul „The Office” John Krasinski, starul „Keeping Up With the Kardashians” Kendall Jenner și, cel mai recent, magnatul de marketing Bill Guthy.

Krasinski și Emily Blunt au cumpărat casa cu aproape 1,6 milioane de dolari în 2009. Au adăugat un al treilea etaj și au renovat bucătăria și piscina. Jenner a cumpărat casa în 2016 cu 6,5 milioane de dolari.

Ea a vândut proprietatea cu trei etaje Hollywood Hills West în august 2017 pentru 6,85 milioane de dolari către magnatul de marketing Bill Guthy și soția sa, antreprenorul de produse cosmetice Victoria Jackson.

În timp ce locuia acolo, un tânăr de 25 de ani a fost arestat și acuzat că a urmărit-o pe Jenner pe aleea ei. De asemenea, i s-au furat bijuterii în valoare de 200.000 de dolari, a raportat anterior Page Six.

Casa are o arhitectură modernă, pardoseli din lemn de culoare deschisă și cărămidă albă, cu ferestre elegante din podea până în tavan și linii negre minimaliste la exterior.
Camera de zi are ferestre retractabile din podea până în tavan pentru living în interior-exterior. Sala de mese are un bar încorporat cu blat din cupru. Camera de zi cu ferestre retractabile din podea până în tavan este împărțită de un șemineu din cărămidă albă până la tavan și trei trepte până la o sufragerie cu o bară de cupru cu două locuri, arată un tur 3D al casei Matterport.

Suita principală de dormitor are ferestre din podea până în tavan, o zonă de relaxare, acces la terasă în aer liber și o baie cu o cadă de sine stătătoare și două dușuri cu efect de ploaie, arată turul.

 

 

 

Realitatea Live

23 Dec. 2025, 16:03
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Dec. 2025, 16:03 // Actual //  Ursu Victor

Asociația Patronală a Operatorilor de Transport Auto (APOTA) a venit cu o reacție la declarațiile ministrului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Vladimir Bolea, privind situația transportului regulat de pasageri din Republica Moldova.

Potrivit APOTA, deși ministrul a recunoscut existența unei probleme majore – lipsa oricărui serviciu regulat de transport pentru populația din 347 de localități – folosirea acestei situații drept argument pentru elaborarea unui nou proiect de modificare a Codului transporturilor rutiere este „un neadevăr”.

Asociația susține că ministrul ar omite deliberat cauzele reale ale crizei, care nu țin exclusiv de prevederile Codului transporturilor rutiere, ci și de „corupția din cadrul Agenția Națională Transport Auto (ANTA)”, precum și de incapacitatea Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale (MIDR) de a interveni prin instrumentele legale deja existente.

Totodată, APOTA afirmă că Vladimir Bolea a „uitat” să menționeze că unele prevederi ale Codului, care au favorizat actuala criză, au fost promovate chiar de MIDR în urmă cu doi ani și au fost dur criticate la acel moment de asociație, care a avertizat public asupra consecințelor negative.

În reacția sa, APOTA mai acuză ministerul că noua inițiativă de modificare a Codului transporturilor rutiere, la fel ca cea din 2023, ar contraveni Regulamentul UE nr. 1370, introducând restricții suplimentare privind modificarea rutelor regulate. Potrivit asociației, aceste restricții nu vor rezolva problema celor 347 de localități fără transport, ci se vor răsfrânge asupra rutelor existente, funcționale de zeci de ani.

APOTA susține că impactul acestor restricții nu a fost evaluat intenționat, întrucât scopul real al inițiativei ar fi „protejarea unor interese de grup ilegale”. În același context, asociația acuză ANTA că ar deschide noi rute regulate în favoarea unui transportator „protejat ani la rând de MIDR și ANTA”, fără legătură cu localitățile rămase fără transport.

Potrivit APOTA, noile curse ar fi, de fapt, „curse-clonă”, lansate cu aproximativ 15 minute înaintea unor rute istorice, cu scopul de a le scoate de pe piață.

În concluzie, APOTA afirmă că problemele reale ale populației și deficitul major de transport regulat sunt folosite de MIDR „ca ambalaj” pentru promovarea unor noi scheme, similare celor invocate anterior sub pretextul „fiscalizării” și „digitalizării”, în cazul proiectelor e-GPS și e-bilet.

Asociația subliniază că deficitul de transport din cele 347 de localități nu poate fi soluționat prin actuala inițiativă de modificare a Codului transporturilor rutiere și cere autorităților să renunțe la măsuri care ar afecta rutele existente, fără a rezolva problema de fond.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII